Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Takže návrat do asociálního kapitalismu 19.století?

Myslel jsem že to už máme za sebou...

0 0
možnosti
  • Počet článků 65
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1858x
Po druhé ženatý, čtyřnásobný otec, dvojčata kluci a mladší dcery.

 

Narodil jsem se a i dnes převážně žiji v Liberci. Několik let jsem žil v Praze, Brně, ale i a na malé vesnici v Kostomlatech nad Labem - Rozkoš. Od léta 2014 částečně bydlíme v Orlandu v USA 

 

Spoluvlastním firmy, které jsou dodavatelem služeb převážně výrobním závodům v automobilovém průmyslu v ČR i zahraničí.

 

Rád cestuji po celém světě. Mám rád SVOBODU, přijímám ZODPOVĚDNOST a vím, že musím pro úspěch RISKOVAT. Nebojím se změn a své myšlenky umím reálně naplnit.

 

V prosinci 2013 jsem radikálně upravil stravovací návyky a změnil odpovídajícím způsobem tomu i životní styl. Zhubl jsem cca 30 kg a změnil velikost oblečení z velikosti XL na XS.

 

V dubnu 2015 jsem otevřel se svoji manželkou a dalšími spolupracovníky bistRAWveg v Liberci -  RAW veganské vitariánské bistro. Plánujeme rozšířit naše bistRAWveg v dalších městech a zahraničí. 

 

Více informací o mě najdete na facebooku www.facebook.com/stanislav.petricek.5

Seznam rubrik